Літературне читання

" Малий і Карлсон, що живе на даху"Василь Сухомлинський "Відломлена гілка"
16.03 - 20.03

19.03.2020
С. 132 – читати оповідання Юрія Старостенка «Хто це такий?» 


20.03.2020
С. 133 – читати оповідання Юрія Старостенка «І трапиться ж таке…»


Посилання на підручник:

Літературне читання (Науменко) 3 клас



30.03 - 03.04

30.03.2020
Урок позакласного читання. Опрацювати твори та пройти тестове завдання з позакласного читання: "Весна іде - красу несе, і тій красі радіє все" на сайті СДН.







31.03.2020
Ми з природою єдині. Григір Тютюник "Бушля".

С. 134 - 135 - прочитати.


02.04.2020

Ми з природою єдині. Григір Тютюник "Бушля"(продовження).


С. 135 - 136 - прочитати.
Дати відповіді на запитання після оповідання

Дати відповіді по тексту Г.Тютюнника " Бушля" в тесті (СДН)





03.04.2020
Дружба - то найбільший скарб. 
Всеволод Нестайко " Просто Олесь друг "(скорочено)



С.137-138 - прчитати, дати відповіді на запитання


Посилання на повний текст:




06.04 - 10.04

06.04.2020


Дружба - то найбільший скарб. 
Всеволод Нестайко " Просто Олесь друг "(скорочено) (продовження)

Продовжуємо читати оповідання Всеволода Нестайка " Просто Олесь друг"
С. 138-139 - прочитати.
Визначте тему прочитаного оповідання.
Прочитати повну версію оповідання В.Нестайка " Просто Олесь друг"

Пройти тест для самоперевірки після прочитання (СДН)
" Просто Олесь друг"




07.04.2020


Пригоди

Микола Трублаїні " Яшка і Машка"
С.139-140 - прочитати - переказати


Посилання на книгу:





09.04.2020

Микола Трублаїні " Омар"
С.140-141 - прочитати, дати відповіді на запитання



10.04.2020

Микола Трублаїні " Шоколад боцмана"
С.141-142 - прочитати

Пройти тест за всіма оповіданнями М.Трублаїні " Яшка і Машка", "Омар", " Шоколад боцмана" на СДН ( один тест за всіма оповіданнями)




13.04-17.04.

13.04.2020

Урок позакласного читання. " Бережіть природу, діти!"

Подивіться, будь ласка, відео:


Читати:
Василь Сухомлинський " Відломлена гілка"






14.04.2020

Загадки в природі. Є. Гуцало "Прелюдія весни" (уривок)





С. 142 - 143 - читати.


16.04.2020

Загадки в природі. Є. Гуцало "Прелюдія весни" (уривок)
С.144-145 - прочитати уривок до кінця

Пройти тестування для самоперевірки на СДН Є. Гуцало "Прелюдія весни"





17.04.2020

Коли твір відкриває свої таємниці.
Юрій Збанацький " Лелеки"


C. 146-147 - прочитати до слів " Ніяк не могло зважитисязлетіти вгору"



21.04-24.04.

21.04.2020

Коли твір відкриває свої таємниці.
Юрій Збанацький " Лелеки"
C.147-149 - прочитати до кінця. 
Пройти тест для самоперевірки на СДН.


23.04.2020

Коли твір відкриває свої таємниці.
Галина Демченко " Лелеки"
С.149-151 - прочитайте оповідання. Порівняйте оповідання Юрія Збанацького та Галини Демченко про лелек. Що спільного і відмінного в поведінці птахів у цих творах?


Пройти тест для самоперевірки на СДН!


24.04.2020

Контрольна робота
Робота з літературним твором

Прочитати текст. На окремому листочку відповісти на питання. Вкласти роботу на СДН або надіслати фото по Вайберу

Подарунок
Настала весна. Багато клопотів з’явилося у звірів та птахів. Дехто змінював вбрання: зайці скидали білі шубки, а натомість одягали сірі, вовки та ведмеді лише обновлювали старі кожухи.
Та найбільше метушилися малята, готуючи подарунки, адже незабаром – мамине свято. У цей день на головній лісовій галявині мали зібратися найповажніші мешканці лісу й вирішити, кому ж присудити головний приз за найкращий подарунок.   
Засмучений, сидів у своїй хатинці лише зайчик Сіра Шубка. Йому теж хотілося порадувати маму, проте він ніяк не міг придумати для неї подарунка. Ось зайчик вийшов надвір.
На горбочку побачив Сіра Шубка блакитну квіточку на тонкій стеблині.
- Хто ти? – запитало зайченя.
- Пролісок, - відказала квіточка, – а чому ти такий засмучений?
- Як же мені не сумувати? Завтра мамине свято, а я подарунка ще не маю.
         Пролісок співчутливо подивився на зайчика  й каже:
- Візьми мене й подаруй своїй мамі…
- Як же я візьму?! – розгубилося зайченя. – Ти ж тоді не будеш рости.
- Звісно, не буду, - зітхнув пролісок, - але ж ти не маєш подарунка. Усі матимуть, а ти – ні.
- Дякую тобі, проліску, - зраділо зайченя. – Тепер я знаю, що подарувати мамі!
         У день свята мам на головну лісову галявину кожне з малят принесло дбайливо загорнений у торішнє листя подарунок. Тільки у Сірої Шубки  в лапах не було нічого.
         Дійшла черга до Сірої Шубки. Зайченя взяло маму за лапку й повело на горбочок: там синіла кітка.
-Я дарую тобі, матусю, ось цього проліска. Тільки зірвати його не міг, адже він тоді не ростиме.
- Дякую тобі, мій любий синочку, - розчулилася зайчиха. – Дякую за чудовий подарунок!
         Коли ж усі подарунки було вручено мамам, до лісових мешканців звернувся ведмідь Буркотун:
- Ми порадилися й вирішили головний приз віддати зайчикові Сірій Шубці. Тримай міцно! – Буркотун подав зайченяті лозяного кошика з рожевобокими яблуками. – Їж на здоров’я, та не забудь маму почастувати.
- Не забуду! – сказало зайченя й подало кошик з яблуками мамі.
   (300 слів)
                                                                                        (За М. Пономаренко)
Тестові завдання
1.     До якого жанру належить прочитаний твір?
а) оповідання
б) народна казка
в) літературна казка.
2. У якому розділі підручника можна розмістити прочитаний твір?
         а) Народні казки
         б) Літературні казки
         в) Цікава книга природи.
3. Хто головні дійові особи твору?
         а) зайці, вовки та ведмеді
         б) зайчик Сіра Шубка і пролісок
         в) зайчик Сіра Шубка і мама.
4. Яке прислів’я найточніше виражає головну думку твору?
         а) Не лінися рано вставати та змолоду більше знати.
         б) Життя дано нам всім на добрі справи.
         в) Мудрим ніхто не родився, а навчився.
5. Продовж речення словами із тексту.
         Як же мені не сумувати? Завтра________________________________________________ .
6. Віднови послідовність подій у тексті. Постав цифри у порожні клітинки.
 Зайчик Сіра Шубка ніяк не міг придумати подарунок для мами.
 Весняні клопоти звірів і птахів.
 Розмова з проліском.
 Головний приз дістався зайчику Сірій шубці.
 Радість мами – зайчихи.
7. Які риси характеру проявило зайченя Сіра Шубка, вибираючи подарунок мамі на свято? _________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
8. Чи вітав ти маму із маминим святом? Як ти це робив? Напиши 3 – 4 речення.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .



27.04 - 30.04

27.04.2020

Все так цікаво навкруги.
Дмитро Чередниченко "Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик"




С. 153-155 - читати до слів "і хлопчик замовк".


28.04.2020

Все так цікаво навкруги.
Дмитро Чередниченко "Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик"

С.155-156 - дочитати оповідання.


Пройти тест для самоперевірки на СДН!


30.04.2020

Василь Чухліб " Равлик"



С.151-153 прочитати.
Пройти тест для самоперевірки на СДН!



04.05 - 08.05

04.05.2020

Висловлюємо свої міркування. Олег Буцень " Айстри"







С.156-157 - прочитати оповідання
Пройти тест для самоперевірки на СДН!



05.05.2020

Рідний край - земний рай. 
Михайло Стельмах "Гуси-лебеді летять"

Посилання на відео:


С.158-159 - прочитати до слів: мов клубочок.



07.05.2020

Рідний край - земний рай. 
Михайло Стельмах "Гуси-лебеді летять"

Посилання на відео:


С.159-1161 - прочитати до кінця.



08.05.2020

Підсумок за розділом "Світ прози"

С.161 - відповісти на запитання




12.05 - 15.05

12.05.2020
Світ гумористичних творів. Гумор у дитячій літературі
Грицько Бойко " Отакий у мене ніс"
С.163-164 - читати до слів: через нього-все навкіс!





14.05.2020

Світ гумористичних творів. Гумор у дитячій літературі
Грицько Бойко " Отакий у мене ніс"


С.164-166 - читати весь твір.
Пройти тест для самоперевірки на СДН!



15.05.2020

Урок позакласного читання. 
" Урок щирої посмішки. Веселі вірші Грицька Бойко"















Посилання на вірші:


18.05 - 22.05

18.05.2020

Світ дитини. Микола Носов " Витівники"





С.166-167 - читати


19.05.2020

Світ дитини. Микола Носов " Витівники"

С.167-168 - прочитати все оповідання



21.05.2020

Астрід Ліндгрен
" Малий і Карлсон, що живе на даху"



Малий і Карлсон, що живе на даху ( 1 частина )

https://www.youtube.com/watch?v=ILOMo4CMlZ0

Малий і Карлсон, що живе на даху ( 2 частина )

https://www.youtube.com/watch?v=Nre8lsZP_mQ




22.05.2020

Астрід Ліндгрен
" Малий і Карлсон, що живе на даху"



Малий і Карлсон, що живе на даху ( 3 частина )

https://www.youtube.com/watch?v=ifGV-nd-z5E

Малий і Карлсон, що живе на даху ( 4 частина )


https://www.youtube.com/watch?v=EgaYs4ZLKcA



25.05.2020

Астрід Ліндгрен
" Малий і Карлсон, що живе на даху"



Малий і Карлсон, що живе на даху ( 5 частина )

https://www.youtube.com/watch?v=PgPknYlLtG8

Малий і Карлсон, що живе на даху ( 6 частина )

https://www.youtube.com/watch?v=7XLV_cA523A



26.05.2020

Астрід Ліндгрен
" Малий і Карлсон, що живе на даху"



Малий і Карлсон, що живе на даху ( 7 частина )

https://www.youtube.com/watch?v=oRXHWzIZ0XU

Малий і Карлсон, що живе на даху ( 8 частина )

https://www.youtube.com/watch?v=usAwveCJ_FA



28.05.2020

Підсумковий урок

Астрід Ліндгрен
" Малий і Карлсон, що живе на даху"



Малий і Карлсон, що живе на даху ( 9 частина )


https://www.youtube.com/watch?v=bzMiYlED_Cs



29.05.2020

Підсумковий урок


Комментариев нет:

Отправить комментарий


"Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він – досконалий учитель"

Л. Толстой