Завдання для першачків

 29.11-06.12

29.11.2021

Навчання грамоти

Читання ст.58-59 читати склади,скласти речення за малюнками

Письмо В окремих зошитах прописати письмовими літерами букви, склади, слова:

м

М

ма

Оо

Т

т

та

тато

Математика

В окремих зошитах прописати цифри та розв'язати приклади

1 1 1

2 2 2

3 3 3

4 4 4

1+1=                    2+1=                   3+1=

1+2=                    2+2=                   3+2=

1+3=                    2+3=                   3+3=

1+4=                    2+4=                   3+4= 

Цифри прописуємо цілий рядок, між прикладами наступного стовпчика відступаємо 4 клітинки

ЯДС


Фізична культура

Повільний біг на місці 5- хвилин.

Вправи на встановлення дихання та кровообігу.

Комплекс загально розвиваючих вправ:

1 - Руки на поясі (по 3-4 рази)

- нахили голови ліворуч, праворуч, вперед, назад. 

- півкола головою 

- повороти голови-підборіддя за плечі 

- "качечка" 

2 - Руки в сторону (по 3-4 рази)

 - стискання, розтискання пальців рук 

- кругові рухи в кисті 

- кругові рухи в ліктях 

- кругові рухи в плечах 

3 - Руки за головою (по 3-4 рази)

- нахили тулуба в ліво в право 

- повороти тулуба ліворуч праворуч

4-ноги разом, руки за головою (по 3-4 рази)

- нахили тулуба вперед 

5-ноги в широкій стійці, руки в сторони (по 3-4 рази)

 - повороти до лівої правої ноги (млин)

6-руки в сторону, підтягування зігнутої ноги, руки захоплюють коліно (по 3-4 рази)

7-руки на поясі, по черзі випади ногами вперед, (повторювати по 3-4 рази) на кожну ногу. 

8- теж саме  випади в бік. 

9- стрибки на місці (по 3-4 рази)

 - на двох ногах 

- по черзі на лівій і правій нозі 

- стрибки ноги в бік, з хлопком рук над головою.

10-повільний біг на місці - 30 секунд. 

11- зашагування  на місці - 30 секунд

12- вправи на відновлення дихання

 - руки вгору глибокий вдих, руки вниз - видих - 10 раз 

- по черзі піднімати прямі руки вперед-вгору - встору- вниз по 3-4 рази



30.11.2021

Навчання грамоти

Читання ст. 60-61 читати слади та слова з буквою в

Письмо ст.36 писати малу букву в, склади та слова з нею


Математика 

ст.37-39 прочитати і виконати завдання, повторити склад чисел 6-10


Музичне мистецтво

Вчити слова пісні


Англійська мова

1 група


На вівторок 30.11.21 сторінка 41 завдання 1,2 ( опис завдання в підручнику)

Activity book - зошит сторінка 31 завдання 1👆


2 група

Підручник: ст. 40, впр. 1 ( вивчити речення: Meet Oksana(Знайомся це Оксана) . She is my friend (Вона моя подруга). Meeet Taras(Знайомся це Тарас).He is my friend. ( Він мій друг).

ст. 40, впр. 2 (назвати членів родини).

Ст. 40 впр. 3 (поговорити у парі).

Робочий зошит: ст. 29 (вирізати і склеїти кубик, назвати членів родини).



01.12.2021

Навчання грамоти

Читання ст.62-63 читати слова, речення

Письмо ст.37 писати велику букву В, слова та речення з нею, списати слова, подані друкованим шрифтом письмовими літерами


Математика

В окремому зошиті прописати цифри

5 5

6 6

7 7

8 8 

9 9

10 10

та знаки:

+ +

- -

В друкованому зошиті ст.39-40, зробити записи за малюнками, та зробити обчислення


ЯДС

Переглянути відео


Англійська мова

1 група

ст. 42,43 завдання 1,2,3,5( опис у підручнику ) та зошит “Activity book” сторінка 32 

завдання 1






2 група

Підручник : ст. 41 впр. 1, 2 ( попрацювати в парі, задати питання та дати на них відповіді).
Робочий зошит: ст. 31. Запитати:
Is this your father? ( Це твій тато?).
Yes, he is. (Так, це він).
Якщо відповідь не правильна, то відповідаємо:
No, he isn't. (Ні, це не він).
І так до кожного малюнка.
Якщо це мама або сестра, ми відповідаємо ( Yes, she is. / No, she isn't.)


02.12.2021

" Дизайн та технології
Крижана морквинка












Образотворче мистецтво

Малювання театральної ляльки

Казка " Котик і Півник"





Російська мова

Составить предложения по иллюстрациям
Одна линия обозначает название предмета
Две линии обозначают действие предмета
Волнистая линия обозначает признак предмета



Фізична культура

Повільний біг на місці 5- хвилин.
Вправи на встановлення дихання та кровообігу.

Комплекс загально розвиваючих вправ:

1 - Руки на поясі (по 3-4 рази)
- нахили голови ліворуч, праворуч, вперед, назад. 
- півкола головою 
- повороти голови-підборіддя за плечі 
- "качечка" 
2 - Руки в сторону (по 3-4 рази)
 - стискання, розтискання пальців рук 
- кругові рухи в кисті 
- кругові рухи в ліктях 
- кругові рухи в плечах 
3 - Руки за головою (по 3-4 рази)
- нахили тулуба в ліво в право 
- повороти тулуба ліворуч праворуч
4-ноги разом, руки за головою (по 3-4 рази)
- нахили тулуба вперед 
5-ноги в широкій стійці, руки в сторони (по 3-4 рази)
 - повороти до лівої правої ноги (млин)
6-руки в сторону, підтягування зігнутої ноги, руки захоплюють коліно (по 3-4 рази)
7-руки на поясі, по черзі випади ногами вперед, (повторювати по 3-4 рази) на кожну ногу. 
8- теж саме  випади в бік. 
9- стрибки на місці (по 3-4 рази)
 - на двох ногах 
- по черзі на лівій і правій нозі 
- стрибки ноги в бік, з хлопком рук над головою.
10-повільний біг на місці - 30 секунд. 
11- зашагування  на місці - 30 секунд
12- вправи на відновлення дихання
 - руки вгору глибокий вдих, руки вниз - видих - 10 раз 
- по черзі піднімати прямі руки вперед-вгору - встору- вниз по 3-4 рази

Розвиток гнучкості:
- сидячи на підлозі, ноги разом, руки за головою прямі. Нахили тулуба вперед.
- сидячи на підлозі, ноги врозтіч - нахили тулуба до лівої ноги - вперед - до правої ноги 
Повторювати по 3 рази.



03.12.2021

Навчання грамоти

Письмо в окремому зошиті прописати букви склади та слова з ними
Ии
Нн
нота
Нонна
Уу
Лл
луна
малина
Вв
Віта

Математика

В підручнику ст. 72-73, виконати завдання усно
В окремому зошиті прописати цифри:
2 2
5 5
9 9
розв'язати приклади:
3+4=                 10-6=
2+7=                  8-2=
6+3=                  5-4=
1+5=                  7-3=
3+2=                  9-5=
5+5=                  6-1=
2+8=                  4-2=
3+3=                  8-5=


ЯДС

Переглянути відео




Фізична культура

Повільний біг на місці 5- хвилин.
Вправи на встановлення дихання та кровообігу.

Комплекс загально розвиваючих вправ:

1 - Руки на поясі (по 3-4 рази)
- нахили голови ліворуч, праворуч, вперед, назад. 
- півкола головою 
- повороти голови-підборіддя за плечі 
- "качечка" 
2 - Руки в сторону (по 3-4 рази)
 - стискання, розтискання пальців рук 
- кругові рухи в кисті 
- кругові рухи в ліктях 
- кругові рухи в плечах 
3 - Руки за головою (по 3-4 рази)
- нахили тулуба в ліво в право 
- повороти тулуба ліворуч праворуч
4-ноги разом, руки за головою (по 3-4 рази)
- нахили тулуба вперед 
5-ноги в широкій стійці, руки в сторони (по 3-4 рази)
 - повороти до лівої правої ноги (млин)
6-руки в сторону, підтягування зігнутої ноги, руки захоплюють коліно (по 3-4 рази)
7-руки на поясі, по черзі випади ногами вперед, (повторювати по 3-4 рази) на кожну ногу. 
8- теж саме  випади в бік. 
9- стрибки на місці (по 3-4 рази)
 - на двох ногах 
- по черзі на лівій і правій нозі 
- стрибки ноги в бік, з хлопком рук над головою.
10-повільний біг на місці - 30 секунд. 
11- зашагування  на місці - 30 секунд
12- вправи на відновлення дихання
 - руки вгору глибокий вдих, руки вниз - видих - 10 раз 
- по черзі піднімати прямі руки вперед-вгору - встору- вниз по 3-4 рази

Вправи на розвиток координації рухів:
Рівновага на одній нозі(ластівка), руки в сторони:
-лівій нозі до 5 секунд
-на правій нозі до 5 секунд

Розвиток гнучкості:
- сидячи на підлозі, ноги разом, руки за головою прямі. Нахили тулуба вперед.
- сидячи на підлозі, ноги врозтіч - нахили тулуба до лівої ноги - вперед - до правої ноги 
Повторювати по 3 рази.




06.12.2021

Навчання грамоти

Читання ст. 64-65, читати слова та склади з буквою е
Письмо ст. 38 зробити звуковий аналіз слів, прописати малу букву е, склади та слова з нею

Математика
У друкованому зошиті ст. 41-43, виконати завдання, розв'язати приклади, прописати цифри

ЯДС
Переглянути відео








Комментариев нет:

Отправить комментарий


"Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він – досконалий учитель"

Л. Толстой